This boy

förlåtförlåt för sämst uppdatering.
Men har ännu inte fått internet i lägenheten hemma hos Allise.
så straffa mig inte allt för hårt.
Dagarna flyter på som vanlig, dock har jag se senaste
veckorna kännt mig så otroligt dålig, huvudvärk och sömnig
fast jag sover bra. Har alltså varit helt nere.
Vet inte alls vad det kan vara.
menmen  ...

Måste bara berätta att jag fick finaste presenten av älskling i Fredags,
ett halsband från guldfynd med hjärtan och med tillhörande örhängen.
Gud vad jag älskar den killen! <3

 

Och självklart så har ju inte Antes unge inte kommit ut än heller.
beräknad tid var den 27 mars, och idag är de den 30 mars... stämmer inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback