The pain is gone

Wooopwoop!
Nu är jag här igen.
en vecka senare så uppdaterar jag äntligen. haha
Ja men va händerå inez? Jo i helgen var jag och älskling
i dalafloda hos hans pappa/släkt och hälsade på. Jätte mysig liten by
med en mataffär och en resturang som låg i samma hus.
Orkar inte skriva ingående vad vi gjorde, de räcker med att säga
att vi hade jätte roligt och mysigt. och längtar redan tills vi åker dit nästa gång!
Just nu sitter jag och letar förbryllt efter skor och studentklänning, men har
blivit så kräsen, ingenting duger tycker jag. Antigen är den hur fin som helst om
den var på ett annat vis,eller så är detaljerna på klänningen på fel ställe.
Och hur ska jag då kunna hitta en klänning?
Ja justa, älskling laddade ner The sims åt mig igår =D glad tjej!
haha
ja, vad händer mer? ..
jo väntar på svar på en lägenhet + att svärmor flyttar också, on friday :)
Bra mysigt.
usch nej vet inte vad jag ska skriva, Fiffi ligger på BB och har värkar så
nu får fan du FJANT ta och komma ut för jag ska ut och gå med dig!
samma med bettans och Lisas unge, ta och kom ut !
HEJ DÅ :)
Jag har en liten överrasking åt mina familjemedlemar kanske :) dock får ni inget veta än (A)
Henrik Mårtens, jag älskar dig så extremt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

JAAA!!!! :)) Det var på tiden!!! ;)

2011-03-15 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback