standing here by you

 ''åh Jag är så lycklig! Jag är så lycklig!
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag!
Jag är så lycklig! Jag är så lycklig!
Jag är så lycklig hela långa veckan lång!''
 

Ja nu har vi äntligen fått Lägenhet! JIPPEI, gladare än mig kan man inte vara.
Och att man fåt bo tillsammans med min finaste ängel gör inte saken sämre.
Den 1 Maj är inflyttningsdatumet MEN vi kanske får flytta in tidigare.
I hope so, både jag och Henrik är så ivriga, fast vi kommer slå ihjäl varandra vad
det gäller inredning och färg. haha ! Han vill ha mörkt och jag ljust. Hur ska detta gå?

Här får ni en bild på en av världens sötaste unge
Robin, min pojkväns underbara syster son :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback