Angels on the moon

Livet kretsar varje minut runt pengar, fattigdom, jordbävning osv.
Men mitt liv varje minut kretsar runt dig, min underbara varelse som
som tagit mitt hjärta med storm. Vet inte hur du gör, men någonting gör
du och du har mig runt ditt lilfinger. Jag ska göra allt för att få dig må
bra att du ska vilja få ut så mycket som helst av livet, din familj och din son.
Jag kommer ställa upp till 110% när som helst du behöver mig, i svåra och
underbara stunder.
Min underbara älskling, du är inte som någon annan och jag är glad
att de är jag som får vara med dig, att få dela alla stunder tillsammans med dig
och din helt fantastiska familj. Du ska få träffa mina bröder och deras familjer

`v´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback