raseri utbrott

Nu håller jag på att börja brinna upp tror jag
på allvar! Jag tror jag blir tokig snart om inte ni som
verkligen inte har någonting med mitt liv att göra överhuvudtaget
slutar hålla koll på mig, sluta skugga, följa efter, och allt var ni
nu gör! Låt mig vara i fred har ni verkligen ingenting bättre för er?
Betyder jag verkligen så mycket så ni måste kasta bort den tiden!?

Skärp er!



_________________________________

Mitt liv i övrigt känns som de börjar ordna upp sig något
så när, tror jag ?

Kommentarer
Postat av: Bror

Det är väl kankse lite nackdelen med att ha en publik blogg, skaffa en ny adress och ge inte ut den till fler än du vill ska in, eller begränsa den i inställningarna till registrerade personer. då vet du ju vilka som skriver. Bara ett tips.

2011-01-10 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback