Orkar inte

Ett steg till och jag ramlar i hop och struntar i allt.


Jag vill ha ett eget boende om de bara så är ett rum jag hyr hos någon.
Vill här i från! vill inte bo här längre, vill ha mitt eget boende, min egen doft,
mina egna regler, mitt städande, mitt tillstökande, allt. jag vill ha mitt eget.

Jag skulle klara allting så mycket bättre, och må mycket bättre om jag fick eget.
för jag vill verkligen inte det här. Vill kunna bjuda hem vänner, killar, släkt utan
att behöva smussla upp dom på mitt rum eller att man får lov att gå runt och lukta äckel
rök hela jävla dagarna. FAN! skulle vilja kunna att inte behöva planera i veckor i
förtid utan bara nån timme innan. fan va skönt det skulle vara! jag skulle bli så mycket
gladare och allt. fan mitt liv skulle vara näst intill perfekt.





Som ni märker har jag skaffat lösenord till bloggen , pga stötande komentaren osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback