Bilder!



Kommentarer
Postat av: Dina ofödda barns far(Brolle)

Baby du måste träna upp ditt nästintill obefintliga självförtroende.Du är en av de i särklass attraktivaste flickor jag nånsin fått privilegiet att se "Au naturell"När jag fick se dej i cammen kände jag att;DEN FLICKAN MÅSTE JA GE MITT BÄSTA

FÖRSÖK!(Att vinna hennes lilla hjärta)DU är inte bara underbart söt att se på utan behaglig att kommunicera med,har en god portion humor och samtidigt självdistans.Wilma e söt!Ja har ju två Rottistjejer som heter Agrtessiv och Brutal.Idiotiska namn som kennelnm gett dem.Valpar i första kullen ska som du kanske vet ha namn på A osv.JA kallar dem Zafir(Zaffelaffen)Och Bella

(Donna) 100 kg kärlek.Underbara keldjur som kan säga ifrån om det kommer inkräktare.Otroligt men sant e de supergulliga mot varandra fast de bägge är tikar och kullsyskon.I hierarkin är Zafir den som är Alfadog(Efter mej,hehe)Så hon sover i min säng men Bella i Skinnsoffan bredvid.DE tar ALDRIG varandrasa platser lr bråkar om maten..(Om det inte är oxfille!)Nu ska ja iväg och festa!Imorgon åker ja från mitt Slott på Österlen med tåg upp till Roslagen där jag ska tillbringa helgen på en skärgårdsö,i mitt sommarresisens,som står under renoering.Hundarna älskar att springa fritt på ön.

Skicka gärna ett sms till min mobil om du vill så kan vi tjattatjatt på msn sen!Kram.(0701-605000)

2011-01-28 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback