babe

Jag ryser när jag hör ditt namn
Glöm allt det dumma som jag sagt
Babe lyssna jag vill va' din tjej
Du och jag har varit vänner ganska länge nu
och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu
Vill va mer än din vän, vill vara din tjej
Ska göra allt jag nånsin kan
för att göra dig till min
Vill va hon du kan ringa när saker e skit
jag vill att du ska va han jag vaknar upp bredvid
För varje gång jag är med dig, så blir jag varm
Det pirrar i hela kroppen
jag vill bara ta din hand
aldrig släppa taget, bara få vara i din närhet
kyssa dig på munnen och bara ge
dig all min kärlek
Jag ligger sömnlös på nätterna, bara tänker på dig
oavsett hur lång tid det
tar, jag kommer vänta på dig

Det som en gång var du och jag, är nu idag
ett tomt kapitel i en saga som inte slutade bra
Vill inte sakna dig och det vi haft, men bara tanken på
ditt leende
Armen runt min hals när vi älskade
Får mig att be till en gud
jag aldrig lita på
Jag svär på min trohet till den
som läker mina sår

Jag ber till gud varje dag
om att han tar mig dit till ett paradis, där bara
vi skiter i allt och alla skapar ett liv
jag ska kämpa för det här,
för du är han jag vill ha




Kommentarer
Postat av: Aline

fint skrivet

2011-01-21 @ 23:18:57
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback