Wie

Hejsan kära vänner, familj osv!
Helt ärligt så lever jag, faktiskt! tro de eller ej.
Dagarna ser inte så anorlunda ut, dock ser känslorna för
Henrik anorlunda ut för var dag som går. Dem stärks! `v´
I Lördags firade vi en månad, Svärmor bjöd på kinamat och de tackar vi
oerhört mycket för.

Igår så kom bobba hit en sväng sen kom vi ( fiffi, bobba, Henke och jag) 
på att vi var sugna på Pizza så vi beställde hem lite, blev en Ludvika Special!.
till de kollade dem på paranomal activity 2 medans jag kollade ner i sängen. 
Hatar verkligen dem filmerna, speciellt när de är djur och barn med.
+ att jag och fiffi färgade våra hår igår, tog sin lilla tid men sånt man får ta.
Idag så blir de nog rätt så lugnt, Älskling är med sin son nu får se om han kommer
förbi med honom en sväng så man får träffa honom. Skulle vara mycket trevligt.
Påtal om barn så drömde jag inatt att jag var hemma med fiffi, svärmor och kim
och helt plötsligt får jag sjukt ont i magen, fiffi frågade om jag hade ätit nå olämplig
men de hade jag inte. Men efter bara några sekunder så låg jag på BB med 4 ungar i famnen,
2 flickor och 2 pojkar. Och de växte snabbt, för dom fick själva bestämma vad de ville heta,
2 namn blev helt bestämda, Nils och Petroella. i och med de så blev de ju en hel de barn
pga av fiffi skulle ha två, bettan skulle ha en, Lisa skulle ha en, henke hade en från förut +
de 4a barn jag hade helt plötsligt så vi bestämde att öppna ett dagis :) haha! SJUK DRÖM.
Älskling avslutade mitt drömberättande med
- Då har vi väl barn snart  ...

Kommentarer
Postat av: Lona

hahah, hoppas du inte skaffar barn på ett bra tag lilla du :D

2011-03-06 @ 21:31:28
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback