test =)

Alla som har haft sex gör listan innan en timme gått, annars får du otur med 2 år frammåt!

1. När hade du sex senast? tisdags
2. Har du blivit med barn någon gång? Inte vad jag märkt i alla fall.
3. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? Tror jag inte gjort nått..
4. Vem är den bästa du har haft sex med? skulle ni gärna vilja veta va ;)
5. Vem är den sämsta du har haft sex med? Ska faktiskt inte yttra mig, ja själv kanske inte är så bra heller.
6. Har du haft sex med någon kompis? Jajjemen :)
7. Vem var en slump att du hade sex med? jadu..
8. Ångrat någon av dom? OOOJAA !
9. Var du kär i alla? nej ..
10. Är/har du varit en player? u never know whit me.
11. När blev du av med oskulden? 14

Har du haft sex i

12. Ett badkar/dusch? Ja.
13. På ett tak? Ne
14. En toalett? Ja
15. I en skog? ja
16. I en säng? Ja
17. I en husvagn? ja
18. I en bil? ja
     I en soffa? ja
     på ett bord? ja

19. När var din första kyss? hahahah, typ 7

20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? 29
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? 4
22. Hur många gånger har du varit riktigt kär? oj .. många
23. När kramade du någon senast? igår
24. Saknar du någon speciell nu? ja :'(
25. Har du svårt att bli kär? nej och de är förjävligt
26. När kysste du någon senast? i onsdags

27. Ångrar du det? varför skulle jag ?
28. Är du singel?
29. När fick du en komplingmang senast? igår

30. Har du träffat någon internetperson? nästan alla
31. Vem vill du ha sex med? nananan;D

32. Hur långt har ditt längsta förhållande varit? nästan 1 år

33. Vad hette din riktiga första kärlek? Jacob Öbrell

34. Vet du någon som är kär i dig just nu? kanske =D
35. Är du kär/intresserad av någon?  JA DET ÄR JAG, och INGEN ska komma emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback