Photographs

hejsan alla trogna läsare!

Som vanlig rullar dagarna på som vanligt, Igår så var jag på Ria-Ungdomskväll i stan
tillsammans med Isa, så kom det någon från stockolm som skulle intervjua
och ha sig, filmade oss som fan gjorde hon cokså, kort med för den delen.
Efter de skusade Johan mig till Henrik, väldigt snällt av honom tycket jag!
Idag skulle jag varit till skolan 
men jag mådde så jävla dåligt (förlåt för uttrycket) och var iskall
när jag vaknade, plus att jag började blöda näsblod vid lunch, de är inte bra!
Får väl se i morgon, ska till vårdcentralen och ta 6 prover sen den 25feb ska jag till
Ludvika sjukhus och träffa någon läkare och prata om testerna på mitt hjärta. 
I hope it looks good.

I helgen kanske de blir lite födelsedagsfirande för Isa gumman som fyllde 19 
för några dagar sedan, sen på lördag har ju Christohpers lilla syster Emma kalas, 
så ska dit och ta lite kort åt dem. Så de blir mycket kalasande i helgen. 
Självklart blir de mycket mys med älskling också.


Nej nu ska jag föna håret, platta de eller nå tjafs sen träffa en vän!
Ha det bra så hööööörs vi :) PUSSHEJSAN!





Henrik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback