Lever

Ja självklart lever jag ! haha.
Lördagen blev helt oväntad, hade planerat en myskväll men
då kom christopher och Sander och ville festa =) så vi hänge på.
Vi hamnade i saxdalen i typ världens största hus. Härliga men
lite läskiga föräldrar hade killen vi va hos också.
Kvällen var skit roligt om man bortser bråket jag hade med jonny.
Menmen, de löste sig till slut när alla slutade lägga sig i.

och ska säga ännu en gång, jonny har ALDRIG sagt till MIG att jag är
en hora, kanske till andra men aldrig TILL mig.  så nu är vi sams om det :)


annars har helgen varit lugn, blev bjuden på pizza av henkes syster fiffi igår,
fick bli en Azteka så fick henke ta jalapenorna. dock fick jag en iaf -.- TUR
säger jag att ja inte har någon smak. haha
Åkte hem inatt vid 12 med conny för ska fixa med dator, eller håller på för
fullt med den, ska bra vänta på dvd-r skivor så ja kan bränna ut bilder och lite
smått och gott som inte är så bra att bli av med.
Ska tillbaka till ludvika sen ska väl fortsätta och plocka ur lägenheten antar jag?


Vi får se vad vi hittar på, men nu ska jag försöka hitta världens tjockaste vantar
för mina fingar fryser som fan. hejhej !




p.s, hoppas på svar på ultraljuds -och band egk testerna denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback