Du

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause boy you're amazing
Just the way you are

________________________________________________________

hejsan alla glada!
hemkommen från Ludvika nu, precis ätit lite gran och har försökt
läsa tidningen men har en väldigt tjålsjuk katt som saknat mig i famnen!
Var till skatteverket och fixa med papper på mitt namn så de blir klart någon
gång.. sen affären hittade mina mackor som aldrig brukar finnas ='D

Idag har jag hjälpt alice att möbler i tv/sov/matsals - rum, själv tycket jag det
blev bra, men alice var inte helt nöjd. Som hon sa själv kommer hon möbler om
snart igen. Sen var jag, fiffi och henke med Sander upp på stan en sväng sen
hem och innan man vet ordet av de var Christofer också där. Filuringen.
De planerar tydligen att ta en öl eller två ikväll och spela biljard :)
de tycker jag killarna ska göra.. behöver lite boys-time.




Nej fall om man ska ta och tvätta lite? :) rummet är ju städat så de behövs inte.
Jaja, hejdå har inte så mycket mer intressant att berätta. bye!





Saknar dig redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback