Alla hjärtans dag

Jajjemen, är de överreklamerat eller ej? :)
Jag har ingen åsikt om de alls, de enda jag begär på alla
hjärtans dag att få ha min älskling nära, och bara mysa.
Alla runt om kring så som, blommor, choklad, middagar osv
tycker inte jag är så viktigt faktiskt. För de är ju inte det som
gjorde er/oss kära. utan de var ju era personligheter och liknande.
så när älskling kommer hem idag ska vi nog bara mysa och ta de lungt.
Jag gillar´t! hööh. puss på dig <3
Annars då? Jo jag spenderar dagarna fredag-onsdgar här hos Henrik.
Tors och fre har jag skola och de andra dagarna ska ja bara plugga så mycket
som möjligt hemma. Så det är chill. Henrik går kurser om dagarna och träffar sin son
vissa dagar. Jag hjälper alice om hon behöver min hjälp, och tjålar skit med Fiifi.
AHJA, nu orkar jag inte uppdatera mera, slänger in en bild på babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback