Telia

Hejhej, nu är jag tillbaka och tänkte skriva om
livliga liv.

Idag har jag gjort prov, och blev godkänd, känns bra!
+ att jag fick min studentmössa och champangeglas också idag !
Kan ju säga att min är ju bra mycket snyggare än va kim är. haha
Sen så har jag och mamma rensat skåpen på
köksredskap, Knivar, bestik osv.
sen lite muggar och glas.
Och så har jag slängt i en tvättmaskin, ska ut och gå..
sen så ska ja nog röja på rummet för nu kommer man ingenstans,
massvis med kartonger, skurhinkar och annat skit på golvet.
guud, det är inte långt kvar tills vi flyttar nu =D 16 dagar.

ja.. Imorgon fyller tydligen mamma år så ska fira henne.
sen imorgon kväll åker jag tillbaka till Ludvika och mitt älskade
hem, hem till svärmor, berit, pojkarna och Älskling!
HELT UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback