Weekend.

Helgen kan sumeras som dålig, tråkigaste helgen
på länge! dem som skulle komma kom inte så har varit lite surig
lite hela helgen. Usch dock hade jag på känn att dem inte skulle
komma faktiskt. SUR ! menmen, allt kan väl hända.


Annars så blev helgen så att jag och anna åkte till gonäs till
någon fia och de blev knas med hela ''festen'' Livrädd för hennes
pappa nu ska jag lova er! Men fick träffa Dennis och Sebbe iaf,
de var dem enda jag kände typ. haha ! Gick ut och in gjorde alla
också så usch va yrigt det blev. Alla var överallt och ingenstans.
Jag och Anna var självklart nyktra dock tror jag vi blev lite fulla på
ångorna från alla alla spillde ut på golven. En hade kniv med sig
en annan skulle strypa någon osv ni vet.

Lördagen spenderade jag med att gå en sväng till Björsjö och tillbaka,
Ska berätta för er hur jä*la skönt det var. Och man förstod inte hur långt
man gått. Jag lyssnade på musik och kollade på den underbara naturen
runt om mig, och alla tankar funderingar som kom upp i huvud.
Skönt att rensa tankarna de förflutna osv. Att naturen kan göra så mycket med
ens själ? Skulle vilja komma bort från allt och alla ett tag. Behöver inte vara utomlands,
men till ett tyst öppet och fritt område. Där ingen kan påpeka mina fel, säga vad som
är rätt och vad som är fel, där ingen ber mig om någonting. Bara jag och naturen,
luften, kvittret från fåglarna och suset från vindarna i träden. Jag och Friheten.

Senare på kvällen kom Fredrik och Pontus och böt några ord med mig. Riktigt
roligt att få träffa fredrik, min barndomsvän, usch underbar människa! Sen vid
10-11 kom Peter och kollade på tv med mig och hade trevligt. Sen åkte han och
skjusade folk. Runt 2 somnade jag tror jag. Och idag jag städat och plockat ihop.
är hemma nu :) Skulle träffas Johan idag? men han hör ju inte av sig så ..



Imorgon är de sista dagen innan inläggning i falun. Och just nu verkar de som
att jag får åka buss upp.. Och får vara helt själv ingen kommer med en tidning
och Nalle efter operationen coh tycker synd om mig.
Kommer nog få åka buss hem med.. Helt ensam i 3 dagar.. KUL
i falun? skönt ju jävligt skönt och kul ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback