Waking up in Vegas

you are off ..



Har sovit underbart, och väktes med pussar av wilma som
tyckte att det var dags att kliva upp. Fast vi låg och drog oss
i en timme. Idag har jag inte gjort mycket än så länge, skrivit ut
bjudlistan till den 16 oktober, försökt planera ekonomin, ljudet,
osv. Kommer nog bli kanon i slut endan ! hoppas jag ...


Blev en vända till Bodegan igår med Linda och Sara, trevligt!
Grattis Fredde 20 år :)
Dock så drog jag ganska snart, eftersom min röst höll inte och
jag fick ont i huvudet. Då är de inte så roligt längre att vara kvar.
Då känner man sig verkligen bara ivägen för alla. + att de kom dit
en person jag verkligen inte har nå tycke för alls, uuusch!
Sen träffade jag Daniel, lika närgången som första gången vi träffades,
tur att han har tjej säger jag ! :D haha



Haha känner mig liten, sitter och lyssnar på Smurfarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback