Stuck in the moment

Ögonen svider, huvudet värker, allting pga dig..
Saknar dig mer än någonsin, men vet att jag aldrig kommer att
få tillbaka dig, bara att glömma och gå vidare alltså?
Försöker verkligen men det funkar inte så himla bra, hur gör man?
Hur gör man när hjärtat och huvudet arbetat ihop för en gångs skull
och verkligen tagit de bästa beslutet, men sen bara bli fort förgången.. ?
Jag ska sluta, sluta med allt som kallas kärlek, de sårar bara. Den enda
kärlek jag litar på nu, är vänskap och familjekärleken. Ingen annan
kärlek absolut inte. to far away i belivie..



Annars så sitter jag och vill ha min nya medicin som är starkare än den
jag har nu, åker in i morgon igen till falun för inläggning igen sannerligen.
Jobbigt, menmen vad ska man göra ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback