So nice

Hejsan kära bloggläsare.

Helgen har spenderats med bästa bellaku ...buus ;)
Igår åkte vi hem till henne runt 2 tiden. Det var meningen
att vi skulle varit hem till Jennifer men om man är 70 mil från
närmsta själ som kan skjusa så är det svårt att få skjus.
Menmen, de var inte sista gången vi kunde träffas menar jag!

Bellas mamma gjorde mat på kvällstiden i går och jag känner mig
jätte taskig som inte kan säga om den var god eller ej, eftersom mina
smaklökar har försvunnit sen operationen. Så allting jag äter smakar
ingenting, så jag åt till och med tomat igår, och jag hatar tomat! uusch.
Men lika bra att passa på nu då när man inte känner någonting ;)
Haha, men de luktade jätte gott och bella sa att de var gott så självklart
tror jag henne, för Ankis mat den är unik! :) tacktack.


Kim skulle hämta mig idag vid bella, han sa att han var på väg..
men han kommer verkligen aldrig, så jag frågade..

Jag - Åkte du från kina eller? :)
Kim - nee, fått fel på bin

Skönt tänkte jag.. menmen Anders kom och bogserade honom, vidare hem
till pappa i snöån. Där lämna vi biin! Kom hem vid 11. bra mys!

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback