Never ever be apart

right, sitting her all alone.. Where are you?


Nyss läst lite om 3:e avsnittet om Kungarna av tylösand igår.
De är helt sjukt att Rang åkte hem. De var verkligen orättvist.
De var liksom Erika tycker jag och många fler som skulle packat
sina fula väskor och dragit så omoget och dum som hon var.
Visst självklart är det inte ens fel att två bråkar. Men Rang bad om
ursäkt och allt vad han nu gjorde. Medans Erica igick iväg och sket i allt?
Jocke och Nemo skulle inte lagt sig i heller, jocke var ju ursinnig på Rang
och för sitt stöd kollade han med Nemo atthan var på Jockes sida. FULT!
Ta reda på fakta innan ni skäller och utvisar någon. Tur nog har Jocke
också bett om ursäkt till Rang, och hoppas han kommer tillbaka.
Och det ska jag säga att det gör jag med. För just nu känns de som att
ingenting kommer hända. Bara att det är ett vanlig chill gäng. Men med
Rang i bilden händer de både bra och mindre bra saker. Man får ett
leende på läpparna när Rang är i farten! =D haha.


Ahja, ska gåupp och sova några timmar innan jag ska Träffa Carina ikväll
uppe vid uvbergsstugan. Ska bli trevligt! SÅ hööörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback