Never alone always alone

Sitter och är faktiskt nervös inför operationen ..
Usch känns inge bra alls, men förhoppningsvis så blir jag väl bra.
Gråter för jag har jämt otur med saker och ting, så operationen
kommer säkert inte bli genomförd utan jag kommer vakna under tiden
och känna hur dom skär i mig. :'( :'( JAG VILL INTE !!!!


De är så enormt obehagligt och har inte direkt stöd från mamma och pappa.
Hur känns de? äh jag är van, så vad ska man säga. Dom kommer inte
upp dagen jag opereras, de är väl de som känns mest tungt.
But hey! That´s life, im grown up know, so i just have to make it on my own.

Funderar på om jag ska börja packa, och kanske sova någon timme?
Ska ju fasta i morgon också. Får näring igenom slangar och skit istället.




hejdå, får se om jag får låna någon dator på sjukhuset så jag kan skriva hur det
har gått osv.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Som tidigare sagts: Ställer dom inte upp med det så vet du vilka som gör det! Time and place and i´ll be there! <3

2010-09-06 @ 15:07:57
Postat av: Karin

Det kommer gå bra Tessan! Det är en rutinoperation. Dom kan sin sak. Du ska inte oroa dig. Tänk det som att du får lite semester några dagar. =) Ta med en bok som du velat läst länge däruppe har du ju tiden. Det kommer gå bra! Tänk på mig, som ska dra ut två tänder om en vecka, jag är livrädd för tandläkare!! Det går bra.. =)

2010-09-06 @ 18:35:40
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: moster pannkaka

dom stenar en rejält så risken att vakna upp är obefintlig.

om du får samma fylla som jag fått på uppvaket de gånger jag sövts har du dessutom något skoj att se fram emot:D

peace out - tänker på dig!

kraaaam

2010-09-06 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback