Lördag

klev upp ur sängen för ett tag sen. Sovit bra skönt.
Kvällen igår spenderades hos pontus, verkligen trevligt :)
Han nöp mig hela kvällen på mina lår, när jag kom hem räkna jag 
märken efter de och kom upp till 7 stycken, ska lova att han ska få igen!

Idag ska jag, diska? tvätta, träffa Wille en sväng kanske. Vi får se!
För er som undrar börjar min hals bli bättre, inte tagit smärtstillande sen
1 i går eftermiddag. Så det känns hur bra som helst! Så förhoppningsvis
ska jag väl kunna börja äta, och få tillbaka mina NORMALA röst, för som jag
låter nu kommer jag inte öppna käften till någon. Låter hemskt!, och inte
gulligt som Johan NYKVIST och Bettan tycker..  smäll på dem =)


FÖRRESTEN ! :D Jag skriver in mig på Körskolan på Måndag, vill verkligen
ha det där förbannade körkortet som gör ens liv, kommer ju aldrig vara hemma?
lika bra att skaffa en husbil :) Kan man ju ha ''hemmafest" var man än är? ;) den ni :D


Av Teres Annersved


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Låter ju suveränt med körkortet hörredu!!! PS Du låter visst SUPERGULLIG!!! Ds

2010-09-20 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback