Life

Jag och rubriker alltså !


Sitter med mys ljus, och härligt musik:)
Fått träffa min sötaste sebbe idag, helt underbar grabb !
plus att vi flyttade in guldfiskarna idag till akvariet.
Åkte till Ludvika och köpte lite växter, mossa, rosa sand
plus botten stenar. Elvis är störtskön, sen har vi leo (kleplo)
som simmar allt han kan från sida till sida in i glasen. haha!
underhållande att kolla på fiskarna faktiskt. U should try it.


Imorgon får vi se om jag bloggar nå. Ska tvätta, städa
plugga sen vid 6-7 åker jag till stan för att möta upp Bella
för att dra vidare. Får väl se när vi kommer hem. natten eller
morgonen ;) HAHA :)



Tack och välkommen åter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback