Kanske?

Hit och dit, fram och tillbaka, ekonomi, uppoffringar, miljö,
sällskap, jobb ... Mycket funderingar men är bra sugen på att
flytta till Småland, fan va härligt! komma i från det här, dessa killar ..
och TJEJER .. tänk, helt ny miljö, ny bekantskap, nytt liv överhuvudtaget.
Nu tänker ni såhär, ah jo men eller hur tror du det själv eller? du har ju
sebbe,wille och ofta du skulle åka i från Bella? .. Men snälla tänk så här i
stället, jag kommer inte försvinna föralltid, de finns buss,tåg,bil,flyg och cykel
i nödsituation. Inte så att jag säger upp kontakten, de skulle jag aldrig ha mod
till. Och de skulle jag inte heller vilja. Känner bara att jag behöver byta miljö,
bekantskap, inte för den jag har är nå fel på.. Den är heelt suverän. Men det
är bra att förnya om jag säger så istället.

Ja, att dra dit efter studenten är en stark fundering ..



saknar dig j ...

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du ska alltid följa dig själv och ditt eget hjärta för att må bra, sötaste svägerskan! Vi finns alltid bakom dig oavsett vart i världen du finns! Älskar dig alltid!!! <3

2010-09-20 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback