Hemma från HEL*ETET =)

Tisdag -  Kom in runt 20 i 1, fick träffa massvis med olika läkare,
hade ett blåsljud på hjärtat osv.. Var ut en sväng och träffade Robin
rund 7 8 tiden för jag hade så enormt tråkigt. Somnade väl runt 12 tiden.

Onsag - Sov inge bra under natten, Fick Emla plåster runt 11 tiden på 3 olika
ställen. När dom skulle sätta i kanylen provade dom först på vänster handrygg
2 gånger men de gick inte som dem ville, så dom stack i kanylen i armvecket
på högerarm, dock kom dom utanför så allt drop kom på sidan och jag fick en hård stor bula
där allt vatten samlade sig. Hade verkligen jätte ont så fick lov att säga till att vi skulle ta
i andra armväcket och där gick de hur bra som helst. vid 20 över 2 rullades jag
till operationsalen, fick ekg på bröstet sen kommer jag inte håg så mycket mera.
Operationen gick bra, dock var mandlarna väldigt hårda och stora, den högra var svår att
få bort men de gick till slut. Sov enda fram till 19oo efter operationen, inte
kräkts eller mått illa.

Tors - sov enormt dåligt, hade svårt att andas och hostade hela tiden.
Inte ätit någonting sen i tisdags vid 17.oo så är verkligen
hur hungrig som helst, ska försöka få i mig nått och sova. Medicinen som falun
skickade till smedjebacken som jag skulle ha hade dem inte här på apotektet, så får
se hur vi gör. Men är hemma nu i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Sa jag inte att du skulle gå och lägga dig?!? Vad gör du uppe? Nästa gg följer jag inte bara med in, jag stoppar ner dig i sängen också! visste att jag borde ha gjort det, suck Puss på dig, stora flickan!!! :D

2010-09-09 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback