GREAT

Skiter i de senaste förbannade eländiga dagarna och tänker
framåt! enda fram till den 16 oktober :D

GAAH är så jävla taggad ska ni veta, fan va kul vi ska ha,
fan i helvete vad jag svär hela jävla tiden nu då :O Skit samma,
jag är faktiskt nervös men så jävla kul, kollat runt på lite kläder
och skor, väskor osv! Känner att jag har lite mer energi än förut?
kanske för jag fått i mig hela 10 skedar samanlagt med mos :D
haha, låter ju sjukt, men jag blev äkligt mätt på det :S AHJA!
bara att trappa sig upp :)

och för att fortsätta denna bra dag så är jag så glad , tackar Håkan ! :D


Bild idag får Mina underbara änglar Jempa och Belle stå för <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men puss pår´ä !! :D

2010-09-20 @ 10:44:40
URL: http://engvallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback