far away

Fine, du har bestämt dig.. men kom inte tillbaka till mig nå mera!
Du sa att du inte gilla såra människor? jävlar du har lyckats att göra
de du inte gillade.. Grattis! Jag börjar förstå vissa saker nu..
Så fort du fick de du ville, vände du allt och allt blev helt plötsligt ointressant?
SJÄLVKLART ÄR JAG LEDSEN! vafan jag älskar dig...
Snälla, om du inte vill göra mig ledsen, obs to late, men iaf radera allt du har som
påminner om mig, nummer, grejer jag har hos dig osv. Gör de!



fan, ska allt gå åt helvete för mig nu?! jag vill bara fly,
och om du trodde jag skulle dränka mig för att de inte blev nå, så trodde du fel..
Jag skulle dränka mig isånt fall för att jag var så blind och givmild mot dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback