Be strong

Usch känner mig helt borta, om jag har huvud på i fel ''ställning'' så
får jag ingen luft hur kul är det? haha.


vid 4 idag ska jag på möte i Ludvika på HS.. Kul när inte man kan säga vad man
tycker och så. Men vafan, hederliga papper och penna ska jag självklart ha med :)
får se vad vi kommer fram till, pappa ska i alla fall skjusa :) taack




Måste tacka Bettan så enormt mycket som skjusade mig och hämta mig, tacktack!!
Och älskade bror, min sötaste underbaraste betydelsefulla bror som ringer och
kollar hur de var med mig, Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Inget att tacka för vare sig för mig eller min man...Vi gjorde bara vad som SKA göras för dom man älskar!! Anneli på fikat frågar hur det är med dig och hälsar massor!! Kramkram

2010-09-10 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback