2 and 6 days to go

sitter och fryser lite, de värsta är att jag har börjat nysa!!
Helvete om jag blir sjuk, då blir jag verkligen ledsen :'(



Ska bara sova idag, hämta pappas bil och se lite nya kläder jag beställt.
Får hoppas att de är som jag tänkt mig eller liknande. Ärligt talat har jag
ingen aning om vad jag skriver om? skriver bara för skrivandes skull.
Får ju lite besök på Fredag som sagt, för var de meningen att bara en skulle komma,
sen 2 sen 3 och igår börja jag garva när jag hörde att de skulle bli fyra stycken
som kommer till mig och Anna! whattafuck?! 4 !?!!? och de de finns endast5 platser?
Anna får sova på golvet ;) haha ! nejdå tessan ska allt fixa så de finns sovplatser
till alla som kommer. Sen ska jag och Anna handla lite på Fredag till helgen.
Skriva skyltar som vi ska sätta över vägen med. bra coolt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback