Yesterday

Sitter och dunkar lite musik i bashögtalan. Och kan inte säga mera
än att jag lovar att de verkligen basar, grejer åker ner i från hyllorna
och jag hör inte ens pappegojan?  och då är de bra ljud!

Måste bara komentera avsnittet av kungarna av tylösand från igår.
Vet dock inte var jag ska börja.. vi kan ta scenen när jocke skulle
träffa sin flickvän, varför berättade han inte om sin otrohet? =(
Visst jag kan självklart känna med han, att de var jobbigt och han
inte visste riktigt hur han skulle få fram de. Men jag menar att ju längre
tid de tar innan man berättar ju hårdare tar hon nog det. Jag vet inte hur
hon är som person så. Men kan kan anta. Bättre sent än aldrig - säger
många. Men där håller inte jag riktigt med!

Nästa grej var när James och Erika tjaffsa. Och jag tror både jag och många
andra stör sig på Erika och hennes beteende.  Samma där som dom kom fram
till slut, att hon inte är sig själv i huset. Och då uppstår det här gnället, och den
låga stämningen från hennes sida. Erika, ruska om dig, börja om och visa de andra
den riktiga Erika, jag tror säker att det finns en grym brud någonstans
.

Emelie, gah vilken härlig brud alltså, hon är så sjuk så hon blir grym.
hon gör någonting varje avsnitt som får mig att må bra inombords. Sjuk eller hur? =)


neej, nu ska jag göra nå vettigt. Städa? gymma? diska?


Se avsnitt 5 av Kungarna av Tylösand
http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback