rörigt

Vet inte vad jag ska skriva om egentligen.. men ahja!


Igår kom bella hem hit, gjorde i ordning oss för att gå vidare
hem till Olle. Som jag har längtat efter våra grabbar! fick en
bamse kram av både Olle och Klasen. mums!
Vi var inte kvar länge, 40 min ca. Vidare till stan för att träffa
annat folk. och tro mig när jag säger att jag har aldrig sett så många
94,95,93 på ett och samma ställe. haha! menmen, trevligt var det.
runt tolv kom Emil och hämta oss i hans bil full med människor.
Fick lov att sitta i Oscar Wibergs knä och bella i Emils. Shit, Davve var
dygn rak och sov. haha!  Iaf, vidare hem till Olle igen där jag fick världen
mysigaste kram av Berrabus! Jätte roligt att träffa honom.

Vi var hemma igen vid halv 2 i natt. Dock somnade inte jag förens vid 4..
vaknade vid 8. gick och la mig igen vid 9 10. Och så väckte bella mig vid
12 halv 1. Helt borta var jag. Bella åkte hem vid 2 :( menmen.


Nu sitter jag och väntar på att Johan ska höra av sig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback