random frågor :)

 
KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ja
Har du någon kille just nu? - näe
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dig? - ja  ..
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej de har jag inte.
Vem kramade du senast? - oj, Maja, Johans barn :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej, inte att mitt ex gör de heller!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -nja, !
Har du bra betyg/Omdöme? - nej ..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja vg ;)
Sköter du dig i skolan - så gott som :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - vem har inte?
Haft mobilen på lektionstid? - ja!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej, :)
 

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - jag, 5 bröder, mamma,pappa och Anders
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Jag bor tillsammans med mamma. 
Trivs hemma? - helt ok
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - kanske :) .
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej, men jag har skällt ut :)  
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -varje da =)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jo

VÄNNER:
Du har vänner? - en hel de
Du brukar vara med? - dom bästa
Vem/vilka var du med sist? - Bella
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Så länge dom behandlar mig rätt så :)  
Är det okej att ha kill-kompisar? - min vänskap bestå mest av killar, dom lyssnar bäst!
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja ! :)  
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - njaa. Bella i bland!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - hm , nja tror inte de!

FJORTIS:
Du sminkar dig varje dag? - Nej
Putar med läpparna på kort? - varför skulle jag ?.
Tar kort på dina bröst? -nej
Använder foundation på läpparna? - vilka jävla frågor
Super dig packad varje helg? - ja på vatten!
Du har kysst en tjej? - ja dom är bättre än killar :)
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - öh typ nej :) 
Ditt hår är knallblont? - nej , rena motsatsen.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej :)  
Vill du bli kriminell -vem vill vara de ?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - säg nått som är okej ?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha, ehm ingen komentar!
Har du suttit i fängelse? - ehm neej :)
Vill du hamna i fängelset? - ja varför inte? :) de är ju inte direkt dålit.
Har du gjort nåt kriminellt? - ja lånat en kundvagn :)  
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - nej :)
Känner du någon/några som är kriminella? - en hel del människor ..

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja det har jag, och de
kommer nog inte gå överpå ett tag.
När grät du senast? - Torsdags ..
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja, vill ha han fortfarande!
Du har slagit ner någon? -japp
Du har blivit nedslagen? - de ahr jag säkert 
Du har skadat någon med flit? - ja :)
Har du någon gång viljat döda någon? - ja! 
Vem du bråka med senast - nja.. kommer inte ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback