My lovley you

Har precis fått i mig frukost. de är bra snuskigt att äta när
man inte har nå smak. UUSCH! allt smakar fan och hans moster.
Jaja, jag kommer då i alla fall ha kul den 16e ;)

I lördag så tog jag det lugnt. Mot kvällningen fick jag träffa Johan,
och jag kan bara säga, att fan va skönt de va att få krama honom och
bara vara i hans närhet. Dock kände jag att de var lite spänt ett tag..
men de blev bättre. Vi kollade på en film, "in to the blue" tror jag den
hette. Handlade om 4 stycken som skulle dyka och leta efter nå skepp
men hittar ett flygplan med 800kg kokain.. helt okej film faktiskt.
huvudkaratären var bra snygg (A)

Igår så tillbringade jag dagen med kim och Sebbe. Spelade lite bandy här hemma,
fika lite, mata fiskarna, bogserade bondens bil till verkstaden. Fan av hans motor
låter illa när han har sprängt den ;) haha. Efter de åkte vi hem till sebbe och spelade
lite hockey på xboxet. Men sebbe tröttna så jag fick ta över emot kim. och självklart
vann ju jag, kim blev ägd ! :D dessutom taklade jag honom som bara den. Ni skulle
sett mig, som att jag inte hade gjort nå annat!

_______________________^_________________________

Och nu så sitter jag här, och funderar på att städa? pappa diskar, jag springer
upp och ner och lägger in ved i pannan, gjort en liten myshus åt katterna ute,
och ska hänga min tvätt när som helst. Ska dessutom göra ett "plakat" till lysmasken
som är i morgon.  (Y)




You hear from me , T.A !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback