Lördag

satt mig för några minuters paus från städningen.

Denna dag har bestått av städning, innebandymatch med Sebbe bus
som spelade lite med Kim i pauserna. cuuute!
Efter de så gick vi hem och ritade sen blev det en promenad ut till
mormor gittan =) Som nämligen fyller år idag ! Grattis MORMOR ! =D

Efter att hon skjusat hem mig så åkte mamma, pappa och anders till
ante och lisa på inflyttningskalas. Jag stanna hemma för jag känner att jag
ville städa. Blir det inte lika mycket städning till veckan!

Min kommande vecka ser ut så här ->

Måndag - Städa!    (Johan 21 år)
Tisdag - Fyllda 18 år,baka, kalasbesök kommer.
Onsdag - Möte med Balkomiteen. (Bella 16 år)
Torsdag - Städa, fixa med musik, fixa med sovplats.
Fredag - skola, hämta nyckel, besöket kommer, lämna grejer i stugan,
bella kommer, hon lämna grejer i stugan, fixa i stugan, fixa sängar, chilla
med besöket!
Lördag - Lämna besöket här i byn för att åka till Borlänge med bella och
hämta ljusorgel, hem göra mat, fixa oss, fixa de sista inför kvällen,
sen feesta!
Söndag - Städa, plocka undan + lämna nyckeln innan 1o.oo.


Kommentarer
Postat av: hm

hahaha, tror du själv att någon kommer komma när du fyller?! skämt jue

2010-10-09 @ 20:21:54
Postat av: Jennifer

Stackars "hm" som inte får komma på din fest :( det kommer bli grymt tessan !! :D<3

2010-10-11 @ 10:32:10
URL: http://engvallens.blogg.se/
Postat av: Jag !

Haha, ja jag menar det jennifer :) <3

2010-10-11 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback