konstig sanning

alla vet de, alla har varit med om de och alla försöker
förneka det.

Jag tycker de är sjukt att ens väns flick/pojkvän kan förstöra så
mycket mellan två vänner. De är ju sjukt? Att man glider så enormt
mycket bara för att ens flick/pojkvän kommit in i bilden. Nu säger inte jag
att de är så med alla. Men i många fall så är det så. Det är jobbigt. Och man
kan inte rå för att man inte tycker om den personen.

ett exempel,
man har bjudit sin vän, till nått eller om man bara ska träffas.
sen får man ett sms eller likande
"vet inte om jag kan komma, min flick/pojkvän blir nog inte så glad över det."
Alltså? vafan, vill man själv träffa personen i fråga så ska väl inte sin partner
kunna styra över de? Kan tycka att skriver man så, så vill man nog inte själv komma
heller .. Så är de, tror jag faktiskt. Jag är så att vill jag träffa en person så får ju inte
min partner bestämma om jag ska gå eller inte. De är ju trotts allt min/mina vänner
jag ska träffa. Och dom har man i vått och torrt i evighet förhoppningsvis,
om man har rätt vänner vill säga. Medans en partner kanske inte är föralltid.

Jag vet och är helt säker på att de är många som inte håller med mig nu.Och jag förbjuder
inte er att tycka annat. Absolut inte. Alla har sina åsikter, precis som jag.



gud vilket förvirrande inlägg -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback