Forever angel

Låt mig slippa smärta, tårar, och sömnlösa nätter. 
Nätterna tillsammans med dig skulle jag vilja spola tillbaka
och säga de ord jag inte sa. Berätta min känslor och aldrig 
släppa in någon annan än dig. Du är min ögonsten, den jag
ser upp till. Du får mig att skaka och le. Något jag inte kommer
få uppleva mera. Jobbigt att veta nu att du verkligen har bestämt
dig, du har gjort ett val. Alla gör vi våra val, fast de kanske är 
enormt jobbigt. Jag gjorde också mitt val, och nu får jag stå i min
egna grävda grop. Frågan är, kommer jag kunna stå up med dit val?
Litar inte på mig själv för första gången. Vad kommer hända om jag 
får i mig alkohol nu när jag mår som jag gör? jag är rädd på riktigt. 

Johan, OM jag skulle göra nåt så vill jag att du ska veta .. 
att DU ska inte bära ansvaret över att jag gjorde som jag gjorde.
Gör du de, så kommer jag bli besviken. Jag har sett att du klarar de
flesta smärtor, och de kommer du även göra med detta.
En mening jag menar med handen på mitt hjärta som jag håller hårt vid.

De tar emot och säga att jag hoppas du hittar en flicka som du blir lycklig
med, men jag vet att hon kommer ha det bra med dig. För ingen kan hitta
en sådan underbar, charmig kille som dig.




p.s I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback