Fallen

Tjosan i Trosan sa bengt när han la moset i såsen :)

Idag har det varit en lugn och mysig dag, en sväng till Ludvika med Johan och inhandla lite julklappar till busungarna. Sen hem och dusha, fixa lite med bilen, lacke, dammsög och tvättade den. sen är de nå knas
med baksätet så ska försöka fixa de i morgon om jag hinner också :)
Och om jag får som jag vill ska ja hinna träffa bonka och Jänkus också, men de är bara om
jag får som jag vill, förhoppningsvis! Kanske är en bra start och fråga dem? =) haha!

Igår så blev de mys med bästa, en sväng till stan och käka sen skulle vi kikat på bio men
det var stängt, så vi struntade i det. Åkte och hyrde film i stället. 


Jaja, har inte så mycket mer vettigt att skriva. SÅ ja går och strular med kompanjonen i sängen (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback