Oj !

Haha, man märker verkligen snabbt vad folk tycker
om att läsa och vad dem blir nyfikna på ..
Jag brukar ha i snitt ca 30-40 läsare varje dag, men efter
förra inlägget så hade jag över 60 läsare, på bara ett litet inlägg
med lite text med bilder som kan påverka skvaller!
Det är lite sjukt, men kul !

Idag var jag hemma från jobbet pga av att jag
fick hjärtklappningar + näsblod samtidigt igår på jobbet.
och när jag vaknade idag kändes de som jag inte sovit
en enda minut, var helt slut. Varit död och inte orkat
stått eller knappt prata. SÅ JÄVLA DRYGT.
Fick tid vid läkaren den 26 November för undersökning.
Bettan skulle hänga med då också, de är tryggt och skönt.


En POSITIV sak har jag faktiskt att berätta till min trogna läsare.
Det är att jag ska börja köra nu på trafikskolan i Ludvika,
på Mattias trafikskolan, pga att jag får delbetala där och de är
skönt, och de känns tryggare. Sen så känner jag alla körskollärare
där sen förut + ägaren, Mattias varit på resor med honom och själva
körskolan också. Så de blir nog bra. Har ett mål att försöka få körkortet
innan nyår. Och jag lovar er att då ska jag vara eran lilla chaufför :)
åhnej, läser bella det här är jag dödens (A) o.O

HAHA !

Kommentarer
Postat av: the unknown ISABELLEEEE

HEHEHE jappjappjaaaapp, det är duu! :D (L)

2010-11-17 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback