aj aj!

Ja de kan man verkligen säga att jag har, faan!

De blev nämligen så att jag tränade lite handboll igår, de behövde en
målvakt, och de hade sån tur att jag var där just då.. Så nu har jag förjäla
ont i axeln, foten och ryggen. Käns att man inte tränat på 3-4 år -.-

och efter de så åkte jag med Johan och spela lite pingis som att de blev
bättre av de? johan sög på de, han sköt utanför hela tiden -.- suck ..


Haha, men de var kul. Ska nog prova med handbollen på Torsdag igen :)
Är ju lite otränad så därför. DOCK har jag ju inte ont i hjärtat pga av att
jag är otränad.. så får väl se när jag faller i hop på planen :) haha.




nej hejdå  :)

 

Ska plåta hos Håkan på Söndag förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback