Vanlig dag

Ja ska snart ner och lägga i en tvättmaskin med sängkläder
och dyligt. Sen blir de en tvättmaskin åt kim också. Han har ju
aldrig nå rena kläder, får tvätta stup i kvarten -.- jaja! + att jag
kanske ska möblera lite och städa på rummet, får se om de blir nå
ork till det !

Idag har de varit en helt okej dag, varken bra eller dålig.
Skön att prata lite med alla klasskamrater och inte bara ett par
stycken. Jennifer,Erik,Josse, Lona och Erik redovisade våran källsortering
idag. Gick väl bra, var ingenting som skullem liksom vara hur stort som helst.
Lona,Sara och Jennifer fick även sin första skjus av mig idag.
Fick beröm att jag var duktig, och då blir man verkligen glad :)
Justa, vi hade ju rullstolsbasket på idrotten också, bra kul ;D haha!
Lyckat att mattias och jonne ramlade hela tiden bakom, dem hade sådana
"riktiga" idrottsrullstolar utan stödben bakom vid hjulen. Bra kul att skratta åt dem.



nej nu måste jag sätta igång, + att jag MÅSTE plugga. hejdå.


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback