utekväll

Kom nyligen hem i från hamnen, setat där en sväng med Bettan,sebbe, Mange och Freddy.
Men runt 10 gick Bettan och Sebbe hem och då gick vi in i båten och värmde oss.
Fredrik s kom dit också med sin pappa, usch vad jag gillar den grabben :D
Han har skaffat sig en liten träeka, bra fin var den:) han lova att vi skulle ut och
fiska någon dag han och jag. hiihii :)

och nu väntar jag på att klockan ska bli 1 så ska ja gå ner och möta grabbarna igen,
sen kanske sova i båten :) får se, just nu ser de ut som att jag sover hemma.
Bra kallt ute jue, iof så finns de både kupé, täcken och kläder i båten, men
kan ju inte överge min säng !:)



Förresten så var jag med Olle och Klasén igår kväll/natt.
Helt otrolig underbara killar som kan få en på andra tankar.
Hade jätte trevligt verkligen, och tack Kim och Joppe för skjusarna.
Och tack Johan för att du höll ditt paraply så enormt stadig ovanför mig ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback