under my umbrella

Åh jag är nervös ? varför är jag närvös för, borde jag vara det? :O ahja!
Får hoppas att det går över, för orkar inte vara nervös faktiskt :) menmen!
Iaf så idag har det varit en lugn dag idag. På svenskan skulle vi skriva lite
om dramtaen,hantverkarna och skansen. Jag och lona hade Skansen akvariet.
Ett anorlunda akvarie inte bara med fåglar och fiskar utan också, ormar,
spindlar,apor,hajar,krokodiler osv.. :) Och jag tänkte att jag ska allt
filma i morgon om jag får klappa en haj, eller om jag får hålla en orm.
Vet ni vilken fobi jag har för ormar och alla sånna djur?
Drömde inatt till och med att jag blev jagad och tagen av 2 ormar.
Jag var skit nojjig när jag vakande. haha. skumt  ;)


Nu sitter jag och försöker komma på någonting att göra fram tills jag ska sova,duscha
och så vidare. men frågan är vad ska man göra? :) Sitter just nu och lyssnar på The
baseballs, som är sjukt bra :) Apropå artister så kollade jag och bella om Lasse Stefanz
skulle kommapå CCW i sommar och det skulle dom. Dem spelar samma dag som jag och
Bella åker dit. Hoppas bara att dem spelar på kvällen :) (Y)
Jobbar ju på dagen så vi åker väl runt 4,5 skulle jag gissa om inte tidigare.
Måste ju snacka lite med cheferna, så dem också blir nöjda. Men de ska nog gå bra.
Jag vet  att jag har fått ledigt iaf, men vet inte hur länge jag ska jobba på Torsdagen.
De löser sig, jag lovar :)



ska ta någonting och dricka, sen .. göra nå vettigt :)
Kanske skriver innan avgång i morgonbitti, men om inte så skriver jag på onsdag :)
Hej så länge !


PoK  Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback