Sumering

Oj! nej vi tar de i dag ordning, right ? ;D



Fredag: låg nästan helda dagen. Runt 2 gick jag in i duschen kände
mig inte fräsch för ett öre. Kom ut ur duschen,så var det bara
att klä på sig och åka och hämta bella nere på byn.
Sen hämta lasse i snöån. Så skönt att köra när det
är så här pass fint väder, solbrillor och hög musik;)
Iaf så runt 7-8 kom grabbarna boys. Älskar deras sällskap!
Åt gott och hade lite tävlingar, tack vara mig vann bella en
mattefråga, slå den ni ;) haha.
Sen kom höffne och vi drog oss ner till brasan, tyckte de var lite
folk för att vara valborg? fast det var iaf inga fjortisar som lekte
fulla och ramla på en så fort man ställde sig för att komma på brasan.
I alla fall träffa man Linda,Lina,Amanda och Sara.
den här konversationen mellan mig och Lina.


Lina : Teres! vet du vilka jag har träffat?
Jag : nej vilka har du träffat?
Lina: Lasse Stefanz! jag stod såhär nära (så visa hon mellan pekfingret och tummen)
Jag : Ah.. men jag har setat i hans knä..
Lina : Vem då? han som sjunger?
Jag :  Ja  !:) Olle..
Lina : aah men jag har iaf stått nära honom..
Jag : aah men jag är iaf mer stolt:D
Lina: Lars Kristerz äe sjukt bra !
Jag : Lars Kristerz? de var nyss Lasse stefanz?
Lina: Öh? nej de är Lars Kristerz jag har träffat.
Jag : de är en jävla skillnad du ! haha! Lasse stefanz är
mer erfarna, populärare, funnits längre osv.
Lina : jaja .. Men jag har iaf stått så här nära Lars Kristerz  ( stolt min )

hahahah, tyckte de var skit roligt.

I alla fall så Hitta jag på André, Elias,Jocke,David och Erik vid brasan,
och det var typ 100 år sen jag träffade Elias iaf. Så de var verkligen jätte roligt
att prata med honom och kramas lite (A)
De slutade med att vi följde med dom hem till Jacce , där vi festade och
sjöng med Manskören ! slå den ni ;) Skit kul, Bella och jag sjöng lite
karioke, dock visste vi inte vilken som skulle sjunga när osv, så vi sjöng lite när
och då. Men lika glada var vi för de! haha.
Kom hem runt 5,

Lördag : vaknade kvart i 7. Fiiint. runt 10 gick jag och Elias och kollade på innebandy nere
vid heros. Bra underhållande och roliga män. haha. ska lätt börja lira innebandy på
Lördagar, försöka få med sig Bella också ? (A)
Ja för att göra de kortare så åkte vi hem till bella vid 7, och där med sov nästan
fram till i morse. Skönt.

Söndag : så idag har vi bara solat, ätit och gått en promenad.
Kim kom och hämtade mig vid 3. Åkte hem och bad wille klä
på sig, och så gick vi ut på en promenad och lekte i lekparken.
Och nu sitter jag här, precis lagt in lite bilder från i Fredags.
SÅ nu ska ja gå och sova! godnatt :)




PoK  Tessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback