Skolan

Sitter just nu i datasalen med jennifer, Lona och Sara.
Dem sitter och skriver om deras fördjupningar.
Jag ska få lite papper av Anna först så kan jag också börja
med det sen.  Tror jag ska skriva om missbruk fråga min morbror om
han har lust att bli lite intervjuad av mig. Hoppas verkligen.
Han kan nog bli av en stor hjälp till mitt arbete.


När jag kommer hem ska jag hänga ut min tvätt.
Städa på rummet och plugga. Kanske diska också?
Ska kolla runt lite också och få tag i ett pris vad svincampingen på
Rättviks crusingen kostar. Mycket med jordiska.
Frågade Bella om vi skulle hyra en husbil i sommar och som allting
annat så var hon på. Frågan är den vem som ska köra..
jag skulle kunna köra, men om farbror blå få stop på mig så får nog
inte jag ta nå körkort sen i oktober :(
Ingen chans finns att jag riskerar de ;(




Nej nu ska jag leta på Anna potte :D hejhööj!
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback