Saturday

Ja jag vet att jag inte skrivit på ett tag.
Men helgen har bestått av mys med Bella och vänner.
Har tagit de lugnt, var till brorsan i Fredags och spelade lite Rally,
gick väl som de gick(a)

sen i går så sov vi, sen åt vi sen somnade vi på eftermiddagen
runt halv 1 och kim kom och väckte oss runt halv 5 då han tycke vi skulle
förfesta med honom. Och snälla som Bella och jag är så gjorde vi de.
Sen kom Jocke och Mats å hämtade oss, vi tog oss en liten tur till Grängesberg
för att yra omkring och leta efter en lokal som de skulle vara en 18års fest i.
Men vi var inte så uppmärksamma, men hittade till slut. Var där 10 minuter sen åkte
vi hem, skulle vara hemma till halv 9. Brabra!


Ja idag sov vi till halv 12 (!?) sen åt vi frukost, och gjorde ingenting.
Kom nyligen hem från att ha skjusat hem Bella med Fredrik.
Älskar att åka med Fredrik, älskar hans bilar o.O ! haha.





nej nu är de så att jag är vaken på övertid och måste hoppa in i duschen,
sen sova, ska upp 7 i morgon (?)  bra drygt! jaja sånt man får leva med.



PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback