POSITIV!

Inge mer att jag saknar eller att jag vill ha tillbaka nå dagar med någon nu.
Jag har bella och det är hon som fyller mina dagar istället för dem ..  
Hon är en perfekt helt gudomligt bra tjej, och det står jag för. Ingen kan göra det bättre
eller sämre mellan oss, vi har våra tvister och tjafs. Men vilka har inte?
Hon kramar mig när jag vill gråta och hon skrattar åt mina extremt bra skämt ;)
De är det jag vill ha, och behöver !

Pratade med min lärare idag om en sak, en sak jag inte är riktigt säker på än..
Vet inte om jag är det, eller om jag bara tror nått. De får ni säkert veta inom
en tid framöver, men än .. så vet knappt jag.




På tal om bella ringde hon mig precis och berätta att hon kommer över hit en sväng
nu med sin mamma :) Otroligt kul ! Hon ska låna en locktång av mig för dem ska ta
avslutningskort i morgon i skolan, och självklart får hon det !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback