Passions frukt

Sitter och värmer upp kåken, för jag antar att ante ska duscha när han vaknar?
Sen ska jag diska också, kanske städa. Men just nu ska jag bara sitta och skriva av mig.
Fått skäll för att jag uppdaterar dåligt? Tror personen som gnällde ska vara försisktig med
vad den säger ;) haha !


Iaf så möblerade och städade jag igår på rummet. Blev att känna så mycket större.
och det var skön att sova också faktiskt, med världens goaste katt i famnen när
inte bella är här. Sen var vi till C,b,s en sväng och en vända till stan och såklart körde jag! :)
Efter det go jag det allmänt lugnt. runt halv 8 skjusade kim mig till verkstaden,
ställde oss och tjåla med, Kim,Ruben och Yngve. Väldigt trevligt!
kim kom sen och hämtade mig också. vi åkte hem, helt själva i huset!
det är så hiiiimla underbart, känner sig så fri då ska jag lova er allihoppa.
DOCK, när jag precis hade lagt mig väldigt skönt och var påväg att somna så skriver
mange -.- : HEJ ! vill du träffas? påväg till smb, där om 10 min,kom :).
Då tänkte jag faktiskt dra ett rep runt huvudet och hänga mig någonstans. Men snäll
som jag är så klär jag på mig igen och går och träffar han och Freddy. Trevliga OCH flummiga
killar ska jag säga er. ( jag nös 5 gånger den sista meningen ?!)

Nej undra vad man ska göra idag? Ut och leka med Wille kanske ? :) ge mig
förslag snälla! haha :)

Vad kan det vara på bilden ? :)

PoK Tessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback