Min världefullaste skatt

Dina ögon blå, stora som kristaller
glittrar i solens sken
jag har aldrig sett något vackrare

ditt bländade leende
som är sött och vackert på samma gång
varje gång jag ser dig blir jag glad och sprallig
du lyser upp min dag när inte solen gör det

din busande röst ,ditt klingande skratt
det är den ljuvaste musiken för mina öron
ingenting gör mig lyckligare
än att se dig lycklig

första gången jag fick hålla dig i min famn
du tog tag i mitt finger, höll det hårt med din hand
du var så liten och hjälplös, så söt och så fin
och det bästa av allt, du var min brorsson.

jag har följt dig sen dess, aldrig släppt dig med min blick
jag bad om en ängel, och en ängel jag fick
du förgyller mina dagar med dina leenden och skratt
du är det bästa jag har, mitt livs största skatt

jag kommer finnas här för dig tills dagen jag dör
tack för att du finns och ger mig någonting att kämpa för
jag älskar dig mer än livet, vackraste lilla prins
du är viktigast för mig och jag är så glad att du finns <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback