Ja..

Falsk Falsk rakt igenom.. Det är precis vad du är, synd att jag inte märkt det
tidigare, men vafan.. Man lever bara en gång, så får jag slå dig ? :) Eller
det var ingen fråga de var ett löfte.. :)


Oj hade jätte roligt p Ffrilufsdagen idag hade verkligen jätte roligt med
Lona, AK, Jonne,Mattias, Lisa och Johan. Kul gäng det där.
Älskar verkligen min klass i stort. Visst de finns sprickor här och där..
men de har ju ingenting egentligen att göra med klassen i stort sätt.
För om man kollart på bara klass-vänskapen så är den enorm.
finns ingen jag direkt hatar eller så. Utan man har ju bättre kontakt med
vissa än andra. Så är det ju, så är det var du än kommer. Man kan inte vara
bästa kompis med Paris Hilton och Britney Spears,  Kissie och naken janne osv ..
jaja, Skriver så jag får inte i tummen som nageln har gått av på.. =(


Nej hejdå, nu ska jag ut och åka bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback