Im sorry

A bad week, one bad start, an ugly side of me. Can not say more than sorry for you, it has affected.
Did you nothing bad. Just know that I need to be cleaned, my head, my thoughts,
my memories, my contacts ..
Forgive me ..



Har varit så ful och konstig nu ett tag, jag vet inte vad som händer.
Vill inte prata med någon känns de som. Blir bara irriterad och knäpp.
Känner att jag verkligen behöver komma i från allt, komma i från Smb,
skolan, släkt och vänner. Visst de blir jobbigt, men lovar att ni vet att jag behöver de,
och ni vet att ni behöver det! Blir inte klok på allt som snackas och sägs bakom
min rygg. Blir fan mörkrädd! Jag sover knappt längre på nätterna utan sitter och kollar
på gammla underbara minnen i min fotoalbum.

Vill ta Wille och Sebbe med mig, åka till en underbar plats, ort. Bara vi 3.
Skratta,gråta,krama,fundera,prata,leka och allt, bara vi.
Jag och mina 2underbara helt fantastiska killar! Ingen annan.
Få bädda ner er tätt intill mig, läsa godnattsagor och se er somna trygga och
glada, veta att jag vaknar bredvid er och att få hålla om er när ni är ledsna,
förklara för er när ni inte förstår och tjafsa när vi vill olika saker. Ge er all min kärlek
allt jag kan och klarar av att ge er. Aldrig svika er, aldrig ljuga för er, aldrig lämna er!
Vara eran i vårrt och torrt, i natt som dag. Hjälpa er med skolan, ge er det jag aldrig fick.
skjusa er dit ni vill, hjälpa er med era flickproblem och när ni bara vill slå era föräldrar.
Förklara för er, att dem inte heller vill tjasa, era föräldrar förtjänar bättre än så.
De har trotts allt uppfostrat er, givit er mat, ett hem som är tryggt och en stabil
famn att somna i. Innerst inne kommer ni aldrig kunna säga att ni hatar dem.
Jag älskar er exakt lika mycket som era föräldrar älskar er. Så kommer alltid finnas, ni
ska ringa mig så fort ni har problem eller bara vill prata. Skit samma om det är mitt i natten,
eller när jag gör annat. Ni kommer alltid i första hand. Ni är mina änglar som, som hjälp
mig arr förstå så mycket, hjälpt mig att tänka om. Tänk va små mirakel kan göra <3






Kommentarer
Postat av: Bettan

Min älskade och alltid lika pålitliga svägerska! Dom kommer alltid att älska dig villkorslöst!!! Precis som 2 st andra som är medvetna om dina humörsvängningar och ger dig det andrum du så väl behöver! PUSS!!! <3 <3 <3

2010-05-05 @ 21:26:30
Postat av: Karin

Men gumman!! Du är för ung och oförstörd för att ha sånna tankar. Ja får ont i själen när du skriver att du inte kan sova för att folk snackar om dig bakom din rygg. Låt dom göra det då!! Det har sagt så mycket om mig förut, ja bara gav dom fingret och gick rakryggat därifrån. Det kan du också göra. Jag lovar!! Snart stundar ju även en sommar på fiket. Det kommer bli najs. Det kan ja lova dig!! <3

2010-05-05 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback